طریقه استفاده از دستگاه مبل شوی جهت نظافت انواع مبلمان

دوشنبه 14 اسفند 1396
11:21
شهابی

نمی توانید باور کنید که یک مبلمان با بافت پارچه ای چقدر می تواند با مرور زمان کثیف و فرسوده شود در حالی که مکش این آلودگی های عمیق و به اصطلاح جذب شده در پارچه مبل از طریق دستگاه های جاروبرقی کافی نیست، گاهی آلودگی ها به درون بافت پارچه می رود و همین شرایط نظافت را دشوار تر میکند.

اگر تاکنون به فکر تهیه یا خرید دستگاه مبل شوی نبوده اید پیشنهاد ما به شما تهیه هرچه سریع تر یک نمونه از این دستگاه های پر کاربرد و الزامی در منازل و مکان هایی که احتیاج به نظافت بهینه دارد، می باشد. سعی کنید با دقت در انتخاب خود بهترین نمونه را بسته به نوع نظافت خود تهیه کنید، نازل های اضافه برای بخش ها و ناحیه های مختلف و بالا بردن کارایی دستگاه از طریق همین کیت ها می تواند در شستشوی هر چه بهتر انواع سطوح به شما کمک کند.


دستگاه مبل شوی


همیشه اول از دستگاه مکنده استفاده کنید

حتما قبل از شروع فرایند شستشوی کوسن ها ، پشتی ها و بخش قرار گیری دست و بازو را با دستگاه جاروبرقی مکش نمایید تا آلودگی های درشت و قابل جمع آوری توسط دستگاه وکیوم شود و محیط برای شستشوی اصلی آماده شود. برای انجام این کار می توانید از نازل های مخصوص که برای نظافت شیار ها و درز های بین پشتی ها و حد فاصل بین کفی ها و پایه های مبلمان کاربرد دارد، استفاده کنید.

چگونه از یک مبل شوی برای شستشوی مبلمان خود استفاده کنیم

استفاده از مبل‌شوی برای تمیز کردن مبلمان بسیار کار ساده ای است. فقط کافی است مخزن دستگاه را با مقدار لازم آب گرم پر کرده و نازل مخصوص را نصب کرده و فرایند شستشو را آغاز کنید.

برای شروع، دستگاه مبل شوی را روشن کرده و شاسی تعبیه شده را به سمت محلی که می خواهیم نظافت شود هدایت می کنیم، نگران نباشید برای تنظیم مقدار آب قابل پاشش و همچنین در برخی موارد مقدار مواد شوینده که نیاز دارید در آب گرم حل شود ، عموماً روی دسته ی مبل‌شوی آپشن ها یا دکمه هایی تعبیه شده است. در حین هدایت شاسی روی سطح کثیف به مقدار فشار دادن نازل نیز توجه داشته باشید، این بخش به صورت اختیاری و به انتخاب خود شما قابل تغییر و تنظیم می باشد.

توجه داشته باشید که بسته به مقدار آلودگی و نوع آن شاید نیاز باشد چند بار سری نازل را از آن سطح عبور دهید و با عقب و جلو بردن بیشتر شاسی نازل، نظافت بهتری را به ارمغان بیاورید.

در پایان شما می توانید کثیفی ها یا آلودگی هایی که به وسیله ی آب تمیز و مواد شوینده بر روی مبل پاشش شده اند، به وسیله مکنده جذب شده و از روی سطح مبل به مخزن آب کثیف دستگاه مکش می شود را کاملاً ملاحظه بفرمایید.

صحیح است که نظافت باید به صورت کلی انجام بپذیرد اما در شستشوی مبلمان باید به سطوحی که بیشتر از سایر نقاط در معرض آلودگی و همچنین در معرض دید هستند، توجه بیشتری بشود. سعی کنید از بخش رویی مبلمان، دسته ها و پشتی ها شروع کنید. کوسن ها را در انتها شستشو بدهید و اجازه بدهید در محیطی دیگر خشک شده تا آماده قرارگیری بر روی مبل شوند.

بعد از اینکه شستشو کامل شد. ویژگی پاشش آب و مواد‌ شوینده را غیر فعال میکنیم و فقط از مکنده دستگاه برای جذب نم باقی مانده بر روی سطح بهره می بریم

نم موجود بعد از نظافت تا مدت کوتاهی (حدودا چند ساعت) باقی می ماند که قبل از استفاده مجدد باید اجازه دهید به طور کامل خشک شود.

سعی کنید آخر شب و قبل از خواب این کار را انجام دهید که تا صبح قبل از بیدار شدن و نشستن، مبل‌ها به طور کامل خشک شده باشند.

قیمت مبل شوی


برچسب ها: مبل شوی ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

نظافت فروشگاه ها و هایپر مارکت ها توسط دستگاه های اسکرابر

دوشنبه 7 اسفند 1396
11:19
شهابی

فروشگاه ها و هایپر مارکت ها در سطح شهر، محل عرضه کالاهای ضروری و مورد نیاز افراد جامعه می باشند که اغلب دارای فضای وسیعی هستند و روزانه افراد زیادی جهت رفع نیازهای روزمره خود به این مراکز مراجعه نموده و عمده خرید های خود را به انجام می رسانند.

فروشگا ها و هایپر مارکت ها نیز همانند هر مکان عمومی دیگری نیاز به نظافت مستمر دارند، زیرا عوامل بسیاری همچون حجم بالای تردد افراد، لکه های چرب و چسبناک و آلودگی هایی از این قبیل، سطوح کف را آلوده می نماید. در صورت عدم نظافت صحیح و مستمر، این آلودگی ها به کفپوش آسیب می رسانند و روند عبور و مرور افراد را به مخاطره می اندازند که همین سبب نارضایتی و خراب شدن وجهه ظاهری فروشگاه نیز می شود.

همچنین آین آلودگی ها از نظر بهداشتی محیط را دچار مشکلات متعددی کرده و سلامت افراد را به خطر می اندازد. امروزه شیوه های سنتی نظافت در فروشگاه ها به دلیل ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بسیاری که دارد، روشی منسوخ شده می باشد. در مقابل، امروزه دستگاه ها یا تجهیزات نظافت صنعتی، بسیاری از نیازهای نظافتی را در این محیط ها مرتفع نموده اند. یکی از کارآمدترین ابزارهای نظافت صنعتی ، دستگاه اسکرابر یا زمین شوی می باشد که از توان بالایی در شستشوی سطوح کف برخوردار است.

اسکرابر-دستگاه-زمین-شوی

اساس کار دستگاه اسکرابر در نظافت فروشگاه ها

دلیل انتخاب دستگاه اسکرابر به عنوان بهترین و مناسب ترین وسیله به منظور نظافت سطوح کف فروشگاه ها و هایپر مارکت ها مواردی است که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

دستگاه اسکرابر به صورت همزمان کف را شستشو داده و خشک می کند. این عمل توسط برس ها و تیغه لاستیکی تعبیه شده بر روی دستگاه انجام می شود. شیوه عملکرد و اساس کار دستگاهزمین شوی صنعتی بدین صورت است که ابتدا آب از مخزن آب تمیز دستگاه بر روی برس ها پاشیده می شود ( می تواند به همراه مواد شوینده پاشش شود ) و برس ها کف را شستشو می دهند.

سپس آب کثیف موجود توسط مکنده و با کمک تیغه لاستیکی عقب دستگاه، به مخزن آب کثیف منتقل می شود. این روش شستشو و نظافت کف فروشگاه ها مزیت های خاص و ویژه ای را دارا می باشد.

این شیوه، خطر سر خوردن بعد از نظافت را به طور کامل حذف می کند و همچنین بعد از خیس شدن جای پا باقی نمی ماند. به علاوه کیفیت، دقت وسرعت عمل نظافت با دستگاه های زمین شوی بالا می باشد.

اسکرابر مناسب برای محیط های فروشگاهی

در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون وسعت فضا، دسترسی به شبکه برق و تخمین میزان بودجه در دسترس می تواند در انتخاب اسکرابر مناسب فروشگاه تاثیرگذار باشد. در این بخش با توجه به هر یک از این عوامل به بررسی انواع اسکرابر ها می پردازیم.

همانطور که در جریان هستید و در مقالات قبلی در این باره به استحضار رساندیم . زمین شوی ها از نظر نوع هدایت به دو دسته کلی تقسیم می شوند: زمین شوی سرنشین دار و زمین شوی دستی.

به نسبت وسعت محیط و نوع نظافت مورد نظر دستگاه انتخابی موردنظر متفاوت می باشد. در انواع دستگاه هایی دستی کاربر با قرار گرفتن در قسمت پشت دستگاه هدایت آن را بر عهده می گیرد که این نوع از اسکرابرها دارای ابعاد کوچکتری نسبت به انواع سرنشین دار که یک نفر کاربر بر روی دستگاه قرار گرفته و هدایت می شود، هستند.

بسته به وسعت فضای فروشگاه می توان انواع دستی یا سرنشین دار را انتخاب نمود.

انواع دستی و سرنشین دار اسکرابرها هیچ تفاوتی در عملکرد نداشته و هر دو نظافت را به نحوی موثر به انجام می رسانند. در صورتی که فضای فروشگاه محدود باشد انواع اسکرابر دستی آن هم از نوع باطری دار یا شارژی به دلیل پر رفت و آمد بودن محیط پیشنهاد می گردد.

اما شستشوی کف در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با نوع های اسکرابر سرنشین دار با سرعت و سهولت بالاتری به انجام می رسد.

بعضی محیط هایی که برای نظافت آن ها از اسکرابر ها استفاده میکنند عبارتند از:

بهداشت محیط بیمارستان ها

شستشوی صنعتی کف زمین

نظافت تالارها

نظافت صنعتی ادارات


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع غذایی و کشتیرانی

دوشنبه 16 بهمن 1396
10:36
شهابی

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع غذایی

پایین آوردن تعداد اپراتور هایی که برای انجام فرایند نظافت به آنها احتیاج داریم به بهتر شدن و بالاتر رفتن سرعت نظافت کمک می کند ، از این رو باید مکنده صنعتی مناسب کار خود را انتخاب کنیم.

بخش های مختلف در صنایع غذایی، بدلیل انجام فعالیت های ویژه در حین تولید و انتقال مواد نیازمند امور نظافتی می باشند. با توجه به حساسیت های بهداشتی موجود در این صنایع، از ابزاری می بایست استفاده شود که سطح ایمنی را افزایش دهد. جاروبرقی صنعتی در مدل های مختلف، راهکار مناسبی جهت این امر بوده بطوریکه ایمنی و بهداشت را تضمین می نمایند.

مکنده صنعتی

چرا باید از مکنده صنعتی در صنایع غذایی استفاده کنیم؟

یکی از مهم ترین موضوعات در صنایع غذایی، کنترل آلاینده های مواد غذایی می باشد، این آلاینده ها که شامل خطرات میکروبی و شیمیایی می شوند ، در فرآیند تولید و نگهدرای مواد پودری مانند شکر، طعم دهنده ها، قهوه و کاکائو از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

جارو های دستی و حتی کمپرسور هوا برای جمع نمودن این آلاینده ها، توانایی حذف گرد و غبار را نداشته و تنها آن را جابجا می نمایند. همچنین عدم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی توسط این بخش های تولید، موجب ضرر اقتصادی افراد شده و حتی می تواند به وجهه آن برند تجاری آسیب بسیار جدی وارد نماید. برای جلوگیری از انفجار ناشی از گرد و غبار قابل اشتعال در صنایع غذایی نیز، مدل هایی خاصی از جاروبرقی های صنعتی بکار می آیند.

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع کشتیرانی

صنایع کشتیرانی با حمل کالا از یک بندر به بندری در کشوری دیگر، سهم عمده ای در واردات و صادرات ایفا می نماید.

در فرآیند ساخت کشتی ها، ضایعات فراوانی ایجاد می شود که می بایست از بین بروند. همچنین تمیز نگه داشتن قسمت های مختلف کشتی در پیشگیری از حوادثی که سلامتی افراد و خدمه را تهدید می نماید، تاثیر بسزایی دارد. از این رو مبحث نظافت در این صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه ای شود .

دلایل استفاده از جاروبرقی سطلی در کشتیرانی

جاروبرقی سطلی یا مکنده صنعتی یک دستگاه نظافتی می باشد که از یک مخزن زباله، پمپ و موتور قدرتمند بهره می برد. مواد و آلاینده ها به طور موثر توسط این دستگاه ها جمع آوری شده و محیط ایمنی در پایان عملیات ایجاد می کند. از مکنده صنعتی می توان برای جمع آوری مواد جامد و مایع در صنایع کشتیرانی استفاده نمود.

دشوار بودن دسترسی به بعضی نقاط بخصوص در قسمت های زیرین کشتی موجب شده تا جاروبرقی صنعتی با خرطومی بلند خود امر نظافت را تسهیل ببخشد.

صحبت آخر

موارد استفاده از جاروبرقی صنعتی یا همان مکنده صنعتی به نمونه هایی که درباره آنها صحبت کردیم محدود نمی شود و در بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد دارد.

بدین منظور پیشنهاد می شود قبل از خرید مکنده صنعتی مورد نظر خود تحقیقات لازم را به عمل بیاورید و بهترین دستگاه را که مناسب با فعالیت خود است انتخاب کنید.


برچسب ها: جاروبرقی سطلی ,
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نظافت مبلمان و صندلی های اداری به وسیله مبل شوی صنعتی

دوشنبه 2 بهمن 1396
12:38
شهابی

مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون محیط دارد. با توجه به میزان استفاده روزمره افراد از این وسیله در بسیاری از فضاهای اعم از منازل، مکان های اداری-تجاری و بسیاری از محیط های دیگر، انواع آلودگی ها سطح مبلمان را می پوشاند که این امر از زیبایی آن می کاهد و از جلوه بصری محیط می کاهد. در اینجا بحث نظافت و شستشوی بهینه مبلمان و چگونگی به انجام رساندن آن به میان می آید که بدون آسیب به بافت پارچه و برهم زدن شکل ظاهری مبل، کار نظافت به راحتی انجام شود.

در این مقاله نظافت بهینه مبلمان و چگونگی شستشوی آن با استفاده از دستگاه شستشوی مبل را مورد بررسی قرار می دهیم.

مبل-شوی

گرفتن گرد و غبار از روی سطح، پیش از انجام فرآیند شستشو

مبلمان و صندلی های اداری و خانگی به دلیل استفاده از انواع پارچه و الیاف مختلف، گرد و غبار و آلودگی ها را به خود جذب کرده که این امر باعث پوسیدگی و از بین رفتن الیاف بعد از گذشت زمان می شود. بدین منظور پیش از انجام عملیات شستشوی مبلمان باید گرد و غبار را از سطوح بیرون کشید تا نظافت بهتر و موثر تری حاصل شود.

شستشو و نظافت مبل با دستگاه شستشوی مبل

گاهی آلودگی ها به صورت تر بوده و با خشک شدن بر روی پارچه، لکه هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می دهند. از بین بردن این لکه ها تنها با شستشو امکان پذیر می باشد. هرچه عمر این لکه ها بیشتر شود و مدت زمانی که روی سطح باقی مانده باشند بیشتر شده باشد. نظافت آن به نسبت دشوار تر می شود.

با خرید مبل شوی براحتی با استفاده از نازل های مخصوص خود شستشوی مبلمان و صندلی ها را سهولت بخشید.

اساس کار و شیوه ی نظافت

دستگاه مبل شوی مجهز به دو مخزن آب تمیز و کثیف، موتور مکنده، خرطومی، نازل و کف ساز می باشد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که ابتدا آب و فوم مواد شوینده از طریق نازل مرتبط بر سطح مورد نظر پاشش می شود. آلودگی ها به حالت محلول در آب بر سطح قرار می گیرند و سپس موتور مکنده دستگاه تمام این آب آلوده و کثیفی های باقی مانده بر سطح مبل را مکش نموده و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

برخی از مزایای مبل شوی صنعتی

  1. کاربرد ویژه در محیط های مختلف
  2. سهولت در نظافت و شستشوی مبلمان
  3. تضمین سلامت افراد در ارتباط با سطح (کودکان و سالمندان)
  4. سهولت در جا به جایی و حمل و نقل

قیمت مبل شوی


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شیوه صحیح نظافت فرش ، موکت و مبل با دستگاه های صنعتی

يکشنبه 24 دی 1396
10:29
شهابی


Sofa, toweling and carpet

شیوه صحیح نظافت فرش ، موکت و مبل با دستگاه های صنعتی

با پیشرفت علم و افزایش نیاز های انسان ها کم کم زندگی ماشینی رونق خاصی یافته و بخش قابل توجهی از زندگی همه ی ما را پوشش داده است. زندگی ماشینی صرفاً به مقوله خاص و بخش مشخصی از زندگی محدود نمی شود ، حتی می توان گفت یکی از الزامات و باید های ما همین استفاده از ماشین ها یا دستگاه های صنعتی به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه که از با ارزش ترین دارایی ها است، می باشد .

نظافت صنعتی نیز یکی از همین موارد است که باید توجه خاصی به آن شود . در نظر داشته باشید فرآیند نظافت در هر زمینه ای ، جدا از زمان بر بودن و مشمول هزینه بودن ، ضامن سلامتی انسان و بالا رفتن راندمان کاری هم است .

از این رو دستگاه های نظافت صنعتی که به طور کلی به دسته بندی های زیادی تقسیم می شوند می توانند مزیت های فراوانی برای ما داشته باشند ، از جمله صرفه جویی در زمان ، هزینه و انرژی . دستگاه های مبل شوی ،فرش و موکت شوی صنعتی از نمونه های این دستگاه های ذکر شده می باشند که در ابتدای مقاله به آن موارد ذکر شد.

مبل شوی صنعتی

وقتی از مبل شوی صنعتی حرف میزنیم ، در واقع در مورد چیزی صحبت می کنیم که با استفاده از قدرت مکش و پاشش آب و مواد شوینده به سطح مورد نظر . به طور همزمان عملیات شستشو و عملیات مکش و خشک کردن سطح مبل را انجام می دهد . این فرآیند توسط نازل های مخصوص مبلمان انجام می پذیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبل شوی صنعتی و شیوه شستشو توسط آنها با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید.

فرش شوی و موکت شوی صنعتی

فرش و موکت در محیط های خانگی، سالن های همایش، هتل ها و … یافت می شوند . تردد افراد ، ریخته شدن مایعات ، گرد و غبار، زباله و دیگر آلودگی ها می تواند سطح فرش و موکت را کثیف و غیر بهداشتی نماید . بنابراین نظافت و شستشوی آن ها می بایست در دوره های زمانی مشخص در دستور کار افراد قرار گیرد .
تجهیزات دستی و همچنین دستگاه های نظافتی چون مبل‌‌شوی و فرش‌ شوی راهکار های مختلف تمیز نمودن سطوح فرش و موکت و مبل می باشند .

خرید فرش شوی


برچسب ها: مبل شوی ,
[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شستشوی هواپیما توسط دستگاه واترجت صنعتی

دوشنبه 18 دی 1396
12:27
شهابی

واترجت یا همان کارواش صنعتی یکی از بهترین دستگاه ها و از بهترین روش های شستشو و نظافت برای سطوح مختلف محسوب می شود. از این دستگاه برای شستشو های کوچک مانند درب پارکینگ یا حتی اتومبیل استفاده می شود ، ولی این کارواش ها استفاده های بزرگ تر و اختصاصی تری نیز دارند ، که در این مقاله به استفاده این دستگاه های کارواش به منظور نظافت هواپیما می پردازیم.

شاید برایتان جالب باشد ، هواپیما ها نیز مستعد کثیفی و آلودگی هستند حتی بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی دیگر . آلودگی ها از لکه های قطرات باران گرفته تا فضولات پرندگان مختلف در حین پرواز و بسیاری آلودگی های دیگر … .

بعضی اوقات در حین بلند شدن و نشستن هواپیماها، در بخش موتور این وسیله نقلیه فرآیندی رخ می دهد که باعث می شود دوده ها و غبار هایی از بخش انتهایی موتور به بدنه هواپیما، دم و بال های هواپیما جذب شوند و باعث آلودگی این بخش ها بشود.

همانطور که به سادگی می توان فهمید، هواپیما ها در انواع و اندازه های مختلف یا گوناگونی وجود دارند که این ویژگی ها و شرایط می توانند به صورت مستقیم روی شیوه و مدت زمان نظافت و حتی دستگاهی که باید به نسبت میزان نظافتی که می خواهیم انجام دهیم تاثیر بگذارد.
هواپیماهای ملخی و تک سرنشین که نیاز به دستگاه واترجت صنعتی با حجم مخزن پایین تر دارند تا هواپیما های فوق بزرگ مانند ایرباس ای 380 که از بزرگترین هواپیما های موجود است . هزینه و زمان شستشو از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه واقع شود.

قیمت واترجت صنعتی به نسبت روش های دیگر شستشو قطعا پایین تر و به به کار گیری این دستگاه قطعا به صرفه تر خواهد بود .

واترجت-صنعتی

شرایط نگهداری و نکات قابل توجه شستشوی هواپیما با دستگاه کارواش صنعتی

از دیگر نکاتی که برای نظافت هواپیماها بایستی مد نظر داشت این است که شستشوی هواپیماها به هر حال زمان بر است و به سادگی شستشوی اتومبیل، باغچه منزل، قطعه، تجهیزات و … نیست. پس برای کوتاه تر کردن یا کاهش زمان نظافت و پاک کردن آلودگی ها بایستی از دستگاه کارواش صنعتی بهره ببریم که این دستگاه های در انواع گوناگون آب گرم و آب سرد یا تک فاز و سه فاز می باشند. همواره توجه داشته باشید که در این گونه شستشوها فشار زیادی بر موتور دستگاه وارد می شود پس باید نازل ها را چک کنیم که مسدود نشده باشند .
بنابراین برای بهبود وضعیت شستشو و افزایش عمر دستگاه باید اقدام به جایگزینی یا باز کردن مسیر نازل ها بکنیم.

جالب است بدانید کثیف بودن باعث کاهش بهره وری و افزایش مصرف سوخت نیز می شود ، مخصوصا در جت هایی که با سرعت و حساسیت بیشتری پرواز می کنند.

فروش واترجت


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دستگاه شستشوی مبل کارچر آلمان

دوشنبه 4 دی 1396
11:11
شهابی

فاصله گرفتن از روش های سنتی و روی آوردن به روش های مدرن در تمامی امور به شکل چشم گیری در حال افزایش است . یکی از این امورT انجام کارهای نظافتی است که با استفاده از دستگاه های تخصصی صورت می پذیرد. در این نوشتار قصد داریم اطلاعاتی درباره دستگاه شستشوی مبل KARCHER آلمان ارائه دهیم.

دستگاه-شستشوی-مبل

این محصول که با نام تجاری PUZZI 10/1 به بازار عرضه می شود به منظور شستشوی انواع سطوح پرزدار از جمله فرش ، موکت و مبلمان کاربرد دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه مبل شوی به این شکل است که ابتدا ترکیب آب و مواد شوینده را به سطح مورد نظر اسپری می کند. همزمان موتور مکنده دستگاه عمل کرده و محلول اسپری شده و آلودگی ها را به شکل کامل مکش می نماید. این فرآیند موجب می شود تا سطح مورد نظر به شکل کامل شستشو شده و همزمان خشک شود.


این دستگاه دارای نازل های کاملا حرفه ای به منظور استفاده های مختلف می باشد . یکی از این نازل ها نازل فرش و موکت این محصول است . این نازل به شکل کاملا تخصصی به منظور شستشو و خشک کردن انواع سطوح پرز دار از جمله فرش و موکت مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش پایینی این نازل تیغه ای متحرک تعبیه شده است که استفاده از آن را برای انواع فرش و موکت (از نظر تراکم و ارتفاع بافت ) ایده آل می سازد.

Sofa-washing-machine

یکی دیگر از نازل های این دستگاه شستشوی فرش کارچر

عملکرد دستگاه شستشوی مبل به این شکل است که آب و مواد شوینده را به سطح مورد نظراسپری میکند. از دیگر ویژگی های برتر این دستگاه می توان به طراحی خاص و بهینه ، این مبل شوی صنعتی اشاره کرد . از جمله مشکلاتی که اکثریت دستگاه های صنعتی برقی با آن سر و کار دارند کنترل سیم یا کابل برق این دستگاه می باشد . این دستگاه با طرحی حرفه ای برای این مشکل هم چاره ای اندیشیده است به طوری که محلی برای قرار دادن سیم روی محفظه پشتی تعبیه شده است .


گاهی آلودگی ها به صورت تر یا مرطوب بوده و با خشک شدن بر روی پارچه لکه هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می دهند. از بین بردن این لکه ها تنها با شستشو امکان پذیر می باشد. امروزه دستگاه شستشوی مبل یا میبل شوی در بسیاری از فضاها با هدف از بین بردن آلودگی های سخت و لکه های باقی مانده بر سطح مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه ها امکان شستشوی مبلمان در محل قرار گیری آنها فراهم آمده است و نیاز به جابجایی آنها نمی باشد .

از برترین مزیت های دستگاه شستشوی مبل همزمان بودن شستشو و خشک کردن سطح می باشد . در مکان ها و سطوح پر تردد و نسبتا شلوغ ، گرد و خاک و آلودگی های مختلف بیشتر از سایر مناطق وجود دارد ، بدین منظور احتیاج داریم دستگاهی با سرعت و مکانیزه این آلودگی ها را پاک کند .


برچسب ها: مبل شوی ,
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع جاروبرقی سطلی - بخش اول

دوشنبه 27 آذر 1396
12:17
شهابی

از جمله پر کاربرد ترین دستگاه های نظافتی می توان به دستگاه جاروبرقی سطلی اشاره کرد. دستگاه های مکنده در انواع مختلف و به منظور استفاده در محیط های متفاوت طراحی و ساخته می شوند. از نظر نوع کاربرد جاروبرقی آب و خاک، مکنده خاک (هتلی)، مکنده دائم کار و جارو برقی ضد انفجار از مهم ترین آن ها می باشد. از نظر بدنه نیز جاروبرقی سطلی از پرکاربرترین انواع این دستگاه نظافتی می باشد.
کارچر آلمان نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده های انواع دستگاه نظافت صنعتی نیز انواع مختلف این محصولات از جمله جاروبرقی سطلی را در حجم انبوه تولید و روانه بازارهای جهانی می کند. در بخش پایینی شما با انواع جاروبرقی سطلی کمپانی کارچر آلمان آشنا می شوید.

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1 کمپانی KARCHER آلمان از نوع تر و خشک این کمپانی شهیر آلمانی است. حجم مخزن زباله این مکنده صنعتی 27 لیتری بوده و دارای دو نوع بدنه می باشد. ( بدنه فلزی و بدنه فایبرگلاس ) . این مکنده آب و خاک کمپانی KARCHER آلمان دارای ویژگی هایی از قبیل: وزن سبک، طراحی ارگونومیک، حمل و نقل ساده، فیلتر کارتریجی و … می باشد. از لحاظ مشخصات فنی این محصول دارای توان موتور 1380 وات و توان مکش 200 mbar است. همچنین لوله مکش این محصول از نوع استیل است.

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1 کمپانی KARCHER آلمان از مکنده های نوع آب و خاک این کمپانی می باشد. اگر بخواهیم از ویژگی های این دستگاه بگوییم می توان به ابعاد مناسب و بدنه محکم این محصول اشاره کرد. بدنه این محصول از جنس استیل بوده که در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد. این دستگاه مکنده سطلی یا وکیوم دارای موتوری با قدرت 1?5 کیلو وات بوده که قابلیت جمع آوری زباله تر و خشک را دارا می باشد. حجم مخزن زباله دستگاه جاروبرقی سطلی38 لیتر بوده و توان مکش دستگاه 227 mbar است.

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3 کمپانی KARCHER آلمان از مکنده های قدرتمند و پرفروش شرکت معتبر آلمانی است. این وکیوم قدرتمند دارای 3 موتور بوده و توان هر یک از موتورها 1200 وات می باشد که در مجموع 3600 وات یا 3?6 کیلو وات می شود. محصول در صنایع گوناگون و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. حجم مخزن زباله این دستگاه 70 لیتری بوده و بدنه آن از جنس پلی اتیلن محکم و مقاوم می باشد. چرخ های روان مکنده صنعتی توانایی مانور بالا وکیوم در محیط های گوناگون را به دستگاه می دهد. در صورت نیاز با نظافت با قدرت مکش بالا بایستی هر سه موتور محصول روشن شود و در غیر این صورت می تواند به دلخواه یک یا دو موتور را بسته به شرایط محیط استفاده نمایید. توان مکش این مدل ز جاروبرقی سطلی کمپانی KARCHER آلمان 208 mbar بوده و حداکثر سطح صدای دستگاه 79 db است. تجهیزات همراه این محصول خرطومی تخلیه 4 متری و نازل کف آب و خاک 400 میلیمتری است.

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3

جاروبرقی سطلی دو موتوره مدل NT 90/2

دستگاه مکنده سطلی مدل NT 90/2 کمپانی KARCHER آلمان از دستگاه های دو موتوره این کمپانی معروف و موفق است. این مکنده سطلی قدرتمند دارای حجم مخزن زباله بزرگ 90 لیتری است. مکنده صنعتی مدل NT 90/2 کارچر آلمان به شکل کاملاً ارگونومیک و استاندارد طراحی شده و دارای چرخ های مناسب و روان برای جابجایی یا حمل و نقل بسیار راحت دستگاه می باشد. این دستگاهجاروبرقی سطلی دارای خرطومی برای تخلیه مخزن و با توان مکش 225 mbar است. توان موتور این محصول نیز 2/3 کیلو وات یا 2300 است. از جمله تجهیزاتی که همراه این مکنده دو موتوره ارائه می شود می توان به مواردی از جمله: لوله مکش استیل، نازل گوشه، فیلتر کارتریجی، خرطومی نخلیه 2?5 متری و نازل کف اب و خاک 360 میلیمتری اشاره نمود.

جاروبرقی سطلی دو موتوره مدل NT 90/2


برچسب ها: جاروبرقی سطلی ,
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا واترجت فوق فشار قوی؟

دوشنبه 20 آذر 1396
11:18
شهابی

همانطور که در مقاله های پیشین در زمینه شستشو با واترجت های فوق فشار قوی صحبت کردیم ، در این مقاله به بحث تخصصی تر و کامل تر در زمینه این دستگاه شستشو می پردازیم .

تقسیم بندی انواع واترجت

واترجت ها به طور کلی از لحاظ قدرت و کارکرد ، به سه دسته تقسیم می شوند ، واترجت های خانگی ، واترجت های نیمه صنعتی و واترجت های صنعتی .
برای شست و شو های خانگی نظیر نظافت باغچه ها و ورودی های پارکینگ و … می توان از واترجت های خانگی استفاده کرد ، این گونه جت واش ها عموما با قدرتی ضعیف تر و کم تر از نمومه های صنعتی و نیمه صنعتی عملیات نظافت را انجام می دهد که دلیل اصلی آن نیز مقدار و نوع آلودگی های محیط می باشد .
در مکان هایی که علاوه بر محیط هایی مشابه خانه ، دستگاه های صنعتی نیز وجود دارد به واترجتی با قدرت پاشش و ویژگی های برتری نسبت به نمونه خانگی آن نیاز داریم ، واترجت های نیمه صنعتی کرشر بهترین پیشنهاد کارن تجارت برای آن دسته از صنعتگرانی است که قصد خرید واترجت های مناسب با فعالیت خود را دارند .
مورد آخر در دسته بندی کارواش های کارشر ، واترجت های صنعتی می باشد ، تفاوت عمده این دستگاه ها با سایر نمونه ها در حجم و محیط قابل پوشش و همچنین قدرت پاشش آب است . این جت واش ها در کارخانه جات و مراکز و کارگاه های صنعتی بزرگ استفاده می شود ، برای پاکسازی و نظافت هرچه بهتر محیط هایی که آغشته به مواد روغنی و آلودگی های سخت هستند بیشترین کاربرد را دارد .

چرا واترجت فوق فشارقوی (صنعتی)؟

همانطور که ذکر شد دستگاه های واترجت انواع مختلفی دارند که در اینجا به صورت کلی به سه دسته آنها اشاره کردیم .

دستگاه کارواش صنعتی یا دستگاه های واترجت به منظور برآورده سازی نیاز های نظافتی در بخش های گوناگون صنایع و برای حدف موثر ، بهینه و مقرون به صرفه انواع آلاینده ها با فشار ها و توان های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند . قابیلت تنظیم فشار دستگاه از جمله ویژگی های کارواش های صنعتی می باشد که امکان انتخاب فشار پاشش آب مناسب با نوع آلاینده ها و جنس سطوح را برای اپراتور فراهم نموده و از این رو انجام انواع عملیات های نظافتی را برای اپراتور تسهیل میکند . از دیگر ویژگی های ایده آل در یک دستگاه واترجت فشار قوی یا کارواش صنعتی می توان به سیستم های محافظ به منظور افزایش عمر مفید دستگاه و حفاظت از پمپ آن اشاره نمود . از جمله سیستم های محافظی که در دستگاه ها استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. سیستم قطع کن خودکار
  2. سیستم خاموش کن خودکار
  3. تانکر ذخیره

واترجت-فوق-فشار-قوی

اساس عملکرد دستگاه کارواش صنعتی

واترجت یا دستگاه کارواش صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار به آلاینده های چسبیده بر روی سطوح ضربه وارد نموده و با غلبه بر پیوند های مولکولی ایجاد شده بین ذرات آلاینده و مولکول های سطح موجب جدا شدن آلاینده ها و در نهایت تمیزی سطوح می شوند . پمپ فشار قوی به عنوان قلب دستگاه وظیفه افزایش فشار آب و پاشش آن بر روی سطوح هدف را بر عهده دارد. فشار و دبی آب خروجی دو فاکتور مهم در دستگاه های کارواش صنعتی می باشند ، هر چه دبی آب خروجی بیشتر باشد ، سرعت عملیات شستشو بیشتر شده و هر چه فشار آب بیشتر باشد ، توان دستگاه در شستشو و حذف لایه های عمیق تر آلودگی بیشتر می گردد.


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

موارد استفاده واترجت آب گرم و آب سرد

دوشنبه 13 آذر 1396
11:34
شهابی

همانطور که می دانید انواع مختلفی از واترجت ها از جمله واترجت های آب سرد و آب گرم وجود دارد که هر کدام موارد استفاده خاص خود را دارند ، تفاوت عمده این واترجت ها در دمای آبی است که برای شستشو از آن استفاده میکنند. فشار آب در این دستگاه ها قابل تنظیم و کنترل است ، که برای محیط های مختلف نسبت به ظرافت و میزان آلودگی متغیر می باشد.

واترجت_آب-گرم-آب-سرد

موارد استفاده واترجت های آب گرم و آب سرد در محیط های مختلف

در برخی از مراکز و کارگاه های صنعتی به دلیل وجود مقادیر زیادی روغن و لکه های روغنی روی سطح محیط یا دستگاه ها نیاز به استفاده از واترجتی است که آب را با دمای بالا پاشش کند ، تا شستشوی بهتری حاصل شود . البته پیشنهاد ما برای نظافت بهتر استفاده از مایع رقیق کننده قبل از استفاده از واترجت می باشد ، لکه های روغنی عمدتا زمان طولانی تری روی سطح باقی می ماند که باعث دشوار تر شدن نظافت می شود.

برای نظافت و شستشوی گرد و غبار و آلودگی های مختصر می توان از واترجت آب سرد استفاده کرد ، البته بهتر است بدانید که می توان هم زمان با استفاده از فشار آب واترجت آب سرد از مواد شوینده هم برای شستشوی بهتر استفاده کرد ، عمده ی استفاده ی این دستگاه برای شستشوی خودرو، ماشین آلات صنعتی، و سطوح کثیف مانند درب پارکینگ ، محیط اطراف باغچه و ورودی پارگینگ می باشد. لازم به ذکر است موارد استفاده این دستگاه محدود به اقلام ذکر شده نیست و در بخش های مشابه دیگر نیز استفاده می شود.

مزایای ویژه شستشو توسط واترجت آب گرم

بهینه بودن و سرعت بالاتر شستشو از مزایای ویژه این دستگاه می باشد ، به علت دمای بالای آب پاشیده شده توسط نازل واترجت به طبع استفاده از مواد شوینده را کاهش می دهد ، علاوه بر کاهش هزینه های شستشو و نظافت از بابت کمتر شدن نیاز به استفاده از مواد شوینده مختلف ، لزوم استفاده از برس و اسفنج را به طور کامل منتفی می کند.

طبقه بندی و انواع مختلف واترجت

واترجت ها در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام برای فعالیت مختص خود استفاده می شود .

واترجت ها را می توان بر اساس نوع نازل ، نوع منبع تغزیه ، نحوه عملکرد و استفاده از آب سرد یا گرم و همچنین مورد استفاده (خانگی یا صنعتی) طبقه بندی کرد.


برچسب ها: واترجت ,
[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]