مزایا و امکانات جاروبرقی صنعتی

چهارشنبه 15 شهريور 1396
9:38
شهابی

جاروبرقی صنعتی از یک پمپ هوا ( معمولا یک پنکه سانتریفیوژی ) برای ایجاد خلأ نسبی جهت مکش و جذب گرد و غبار از سطوح مختلف و جمع کردن آنها در یک مخزن استفاده می کند.
همانطور که از نام جاروبرقی صنعتی پیداست آنها دستگاه هایی هستند که برای تمیز کردن سطوح بزرگ و یا اهداف تجاری استفاده می شوند.مزیت اصلی که جاروبرقی صنعتی دارد این است که کارایی انجام امور نظافتی را بسیار بالا برده و در زمانی بسیار کوتاه تر نتیجه مطلوب را به دست می دهند.
بدون شک داشتن محیط کار عاری از گردوغبار، آلودگی، مایت ( نوعی کرم یا انگل ) و مواد آلرژی زا بسیار مهم است. این موضوع نه تنها از حیث تمیزی و زیبایی ساختمان مهم است بلکه از جهات بهداشتی، ایمن و محیطی نیز بسیار حائز اهمیت است. یک محیط آلوده و کثیف منجر به بیماری و مشکلات دیگر در حوزه سلامت می‌شود که در نهایت به ایجاد ضررو زیان در فعالیت تجاری منجر می شود.بنابراین سرمایه‌گذاری برای خرید جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی مناسب برای کارآفرینان و صاحبان تجارت بسیار مهم است. در ابتدا خرید اینگونه جاروبرقی ها ممکن است پرهزینه به نظر برسد اما در صورت استفاده درست و بهینه به منافع متعددی منجر می‌شود.

جاروبرقی صنعتی


در ادامه چندین مورد از مزایای این جاروبرقی های صنعتی مرور می‌شود.

1- مقرون به صرفه بودن جارو برقی صنعتی

ممکن است خرید یک جاروبرقی صنعتی بسیار پرهزینه به نظر برسد اما با در نظر گرفتن عمر طولانی و کاربردهای مفید آنها ، خرید آنها برای هر شرکتی بسیار مهم است. با این جاروبرقی ها نظافت در زمانی بسیار کوتاه تر انجام شده و کارایی نیروهای کار نیز افزایش پیدا می کند. مناسب بودن هر نوع از این جاروبرقی ها بر اساس امکانات آنها و مقایسه قیمت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری با تجهیزات مشابه سنجیده میشود.

2- صرفه‌جویی در زمان با جاروبرقی صنعتی

با استفاده از جاروبرقی صنعتی فعالیت بسیار زمان بر نظافت به یک کار ساده و سریع بدل می‌شود. اندازه و امکانات این جاروبرقی های صنعتی باعث می شود که صرفه‌جویی در زمان، انرژی و نیروی انسانی تا حد بسیار چشمگیری در این فعالیت روزمره ایجاد شود.

3- زیست محیطی

در ساخت بهترین جاروبرقی های صنعتی مکانیزم های پیش نیاز برای جمع آوری گرد و خاک ، مایعات ، آلودگی ها ، مایت، و دیگر مواد آلرژیک از سطوح، رعایت می‌شود. این تجهیزات باعث ایجاد و نگهداری محیطی تمیز و بهداشتی می‌شوند. این موضوع در نهایت به افزایش میزان سلامت و رشد بهتر فعالیت های تجاری منجر می‌شود.

4- نظافت بهینه

با قدرت بالای موتور این جاروبرقی های صنعتی و جدیدترین فناوری‌های مورد استفاده در آنها، نظافت انواع سطوح مختلف بسیار کارآمد تر و بهینه تر انجام می‌شود که منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان می‌گردد.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]