نظافت مزارع و اصطبل ها با دستگاه کارواش صنعتی

دوشنبه 1 آبان 1396
9:56
شهابی

هر شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می کند، می داند که نظافت این گونه محیط ها چقدر مشکل و طاقت فرسا است. اینگونه فضاها از مکان هایی هستند که به شدت در معرض آلودگی قرار دارند. از این رو بایستی نظافت مزارع و اصطبل ها با برنامه ریزی دقیق و به صورت روزانه صورت بگیرد.

نظافت مزارع و اصطبل ها با دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی یا دستگاه فشار قوی آب نیز از محصولات نظافتی می باشد که قادر است با فشار بالای آب خود انواع آلودگی ها از جمله دوده، گل و لای، گرد و غبار و … را از روی سطوح گوناگون پاک کند. دستگاه های واتر جت یا شوینده صنعتی نوع آب گرم از محصولات محبوب مورد استفاده در این گونه محیط ها می باشند. دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم که فشار کاری یا عملیاتی تا 200 بار (bar) و با حرارت بالا تولید می کنند، می توانند برای نظافت مزارع و اصطبل ها مفید باشند.

بسیاری از محصولات کارواش صنعتی نیز از مواد شوینده همراه آب به منظور نظافت بهتر و با کیفیت تر استفاده می کنند.

به هر حال شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می کند، می تواند درک کند که دستگاه های شوینده صنعتی راه حل مناسب و ایده آلی برای نظافت این مکان ها می باشد. علاوه بر مزارع و اصطبل ها که مستعد جذب گرد و خاک و انواع آلودگی می باشند، ماشین آلات کشاورزی نیز آلودگی های گوناگونی از جمله چربی یا گریس، روغن، گل و لای و … را به خود می گیرند که تنها راه حل مناسب برای نظافت آن ه،ا استفاده از محصولات شستشوی فشار قوی آب می باشند.

انواع واترجت های آبگرم به منظور از بین بردن انواع آلودگی ها ایده آل می باشند. واترجتهای آب گرم نه تنها برای شل کردن و پاک کردن لکه های سخت مناسب هستند، بلکه پاک کردن گریس نیز که یکی از سخت ترین کارهای نظافتی می باشد نیز، انجام می دهند.

قبل از استفاده از دستگاه شستشو با آب، همیشه مهم است دستورالعمل های ایمنی و دیگر موارد مهم را بخوانید. این کارواش بایستی در موقعیت مناسبی به منظور نظافت مزارع و اصطبل ها مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت KARCHER آلمان به عنوان رهبر جهانی تولید انواع محصولات نظافت صنعتی طیف وسیعی از دستگاه های شوینده پر فشار را ارائه می نماید. در ادامه به یکی از این دستگاه های کارواش صنعتی قدرتمند اشاره می شود.

کارواش صنعتی


دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 1020 کمپانی KARCHER آلمان

دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 1020 یکی از پرقدرت ترین و پرفروش ترین محصولات یا وسیله های نظافتی در جهان می باشد. یکی از ویژگی های فوق العاده این محصول دارا بودن دو مخزن مواد شوینده 10 و 20 لیتری بوده و از نوع برقی – دیزلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این دستگاه بر روی عکس زیر کلیک نمایید. همچنین برخی مشخصات فنی این محصول به صورت زیر می باشد:


  • نوع برق مصرفی: 3 فاز آب گرم
  • فشار عملیاتی: 30 الی 200 (bar)
  • بیشترین میزان دبی خروجی آب: 1000 لیتر در ساعت (l/h)
  • بیشترین میزان دمای خروجی: 155 درجه سانتی گراد (c)
  • توان موتور: 78000 وات یا 7?8 کیلو وات (KW)
  • حجم مخزن مواد شوینده: 10 + 20 (l)
  • حجم مخزن سوخت: 25 (l)


از ویژگی های بارز و عالی این کارواش صنعتی یا دستگاه فشار قوی آب این است که موتور آن به وسیله ی آب خنک نگه داشته می شود که این ویژگی باعث کم تر شدن استهلاک موتور دستگاه و همچنین افزایش زمان کارکرد آن می باشد. سیستم پیشرفته ای که در این کارواش صنعتی به کار رفته است، حالت بهینه یا (eco!efficiency) است که باعث می شود دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کرده و میزان مصرف سوخت را تا 20 درصد کاهش دهد.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]