موارد استفاده واترجت آب گرم و آب سرد

دوشنبه 13 آذر 1396
11:34
شهابی

همانطور که می دانید انواع مختلفی از واترجت ها از جمله واترجت های آب سرد و آب گرم وجود دارد که هر کدام موارد استفاده خاص خود را دارند ، تفاوت عمده این واترجت ها در دمای آبی است که برای شستشو از آن استفاده میکنند. فشار آب در این دستگاه ها قابل تنظیم و کنترل است ، که برای محیط های مختلف نسبت به ظرافت و میزان آلودگی متغیر می باشد.

واترجت_آب-گرم-آب-سرد

موارد استفاده واترجت های آب گرم و آب سرد در محیط های مختلف

در برخی از مراکز و کارگاه های صنعتی به دلیل وجود مقادیر زیادی روغن و لکه های روغنی روی سطح محیط یا دستگاه ها نیاز به استفاده از واترجتی است که آب را با دمای بالا پاشش کند ، تا شستشوی بهتری حاصل شود . البته پیشنهاد ما برای نظافت بهتر استفاده از مایع رقیق کننده قبل از استفاده از واترجت می باشد ، لکه های روغنی عمدتا زمان طولانی تری روی سطح باقی می ماند که باعث دشوار تر شدن نظافت می شود.

برای نظافت و شستشوی گرد و غبار و آلودگی های مختصر می توان از واترجت آب سرد استفاده کرد ، البته بهتر است بدانید که می توان هم زمان با استفاده از فشار آب واترجت آب سرد از مواد شوینده هم برای شستشوی بهتر استفاده کرد ، عمده ی استفاده ی این دستگاه برای شستشوی خودرو، ماشین آلات صنعتی، و سطوح کثیف مانند درب پارکینگ ، محیط اطراف باغچه و ورودی پارگینگ می باشد. لازم به ذکر است موارد استفاده این دستگاه محدود به اقلام ذکر شده نیست و در بخش های مشابه دیگر نیز استفاده می شود.

مزایای ویژه شستشو توسط واترجت آب گرم

بهینه بودن و سرعت بالاتر شستشو از مزایای ویژه این دستگاه می باشد ، به علت دمای بالای آب پاشیده شده توسط نازل واترجت به طبع استفاده از مواد شوینده را کاهش می دهد ، علاوه بر کاهش هزینه های شستشو و نظافت از بابت کمتر شدن نیاز به استفاده از مواد شوینده مختلف ، لزوم استفاده از برس و اسفنج را به طور کامل منتفی می کند.

طبقه بندی و انواع مختلف واترجت

واترجت ها در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام برای فعالیت مختص خود استفاده می شود .

واترجت ها را می توان بر اساس نوع نازل ، نوع منبع تغزیه ، نحوه عملکرد و استفاده از آب سرد یا گرم و همچنین مورد استفاده (خانگی یا صنعتی) طبقه بندی کرد.


برچسب ها: واترجت ,
[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]