دستگاه شستشوی مبل کارچر آلمان

دوشنبه 4 دی 1396
11:11
شهابی

فاصله گرفتن از روش های سنتی و روی آوردن به روش های مدرن در تمامی امور به شکل چشم گیری در حال افزایش است . یکی از این امورT انجام کارهای نظافتی است که با استفاده از دستگاه های تخصصی صورت می پذیرد. در این نوشتار قصد داریم اطلاعاتی درباره دستگاه شستشوی مبل KARCHER آلمان ارائه دهیم.

دستگاه-شستشوی-مبل

این محصول که با نام تجاری PUZZI 10/1 به بازار عرضه می شود به منظور شستشوی انواع سطوح پرزدار از جمله فرش ، موکت و مبلمان کاربرد دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه مبل شوی به این شکل است که ابتدا ترکیب آب و مواد شوینده را به سطح مورد نظر اسپری می کند. همزمان موتور مکنده دستگاه عمل کرده و محلول اسپری شده و آلودگی ها را به شکل کامل مکش می نماید. این فرآیند موجب می شود تا سطح مورد نظر به شکل کامل شستشو شده و همزمان خشک شود.


این دستگاه دارای نازل های کاملا حرفه ای به منظور استفاده های مختلف می باشد . یکی از این نازل ها نازل فرش و موکت این محصول است . این نازل به شکل کاملا تخصصی به منظور شستشو و خشک کردن انواع سطوح پرز دار از جمله فرش و موکت مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش پایینی این نازل تیغه ای متحرک تعبیه شده است که استفاده از آن را برای انواع فرش و موکت (از نظر تراکم و ارتفاع بافت ) ایده آل می سازد.

Sofa-washing-machine

یکی دیگر از نازل های این دستگاه شستشوی فرش کارچر

عملکرد دستگاه شستشوی مبل به این شکل است که آب و مواد شوینده را به سطح مورد نظراسپری میکند. از دیگر ویژگی های برتر این دستگاه می توان به طراحی خاص و بهینه ، این مبل شوی صنعتی اشاره کرد . از جمله مشکلاتی که اکثریت دستگاه های صنعتی برقی با آن سر و کار دارند کنترل سیم یا کابل برق این دستگاه می باشد . این دستگاه با طرحی حرفه ای برای این مشکل هم چاره ای اندیشیده است به طوری که محلی برای قرار دادن سیم روی محفظه پشتی تعبیه شده است .


گاهی آلودگی ها به صورت تر یا مرطوب بوده و با خشک شدن بر روی پارچه لکه هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می دهند. از بین بردن این لکه ها تنها با شستشو امکان پذیر می باشد. امروزه دستگاه شستشوی مبل یا میبل شوی در بسیاری از فضاها با هدف از بین بردن آلودگی های سخت و لکه های باقی مانده بر سطح مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه ها امکان شستشوی مبلمان در محل قرار گیری آنها فراهم آمده است و نیاز به جابجایی آنها نمی باشد .

از برترین مزیت های دستگاه شستشوی مبل همزمان بودن شستشو و خشک کردن سطح می باشد . در مکان ها و سطوح پر تردد و نسبتا شلوغ ، گرد و خاک و آلودگی های مختلف بیشتر از سایر مناطق وجود دارد ، بدین منظور احتیاج داریم دستگاهی با سرعت و مکانیزه این آلودگی ها را پاک کند .


برچسب ها: مبل شوی ,
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]