شیوه صحیح نظافت فرش ، موکت و مبل با دستگاه های صنعتی

يکشنبه 24 دی 1396
10:29
شهابی


Sofa, toweling and carpet

شیوه صحیح نظافت فرش ، موکت و مبل با دستگاه های صنعتی

با پیشرفت علم و افزایش نیاز های انسان ها کم کم زندگی ماشینی رونق خاصی یافته و بخش قابل توجهی از زندگی همه ی ما را پوشش داده است. زندگی ماشینی صرفاً به مقوله خاص و بخش مشخصی از زندگی محدود نمی شود ، حتی می توان گفت یکی از الزامات و باید های ما همین استفاده از ماشین ها یا دستگاه های صنعتی به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه که از با ارزش ترین دارایی ها است، می باشد .

نظافت صنعتی نیز یکی از همین موارد است که باید توجه خاصی به آن شود . در نظر داشته باشید فرآیند نظافت در هر زمینه ای ، جدا از زمان بر بودن و مشمول هزینه بودن ، ضامن سلامتی انسان و بالا رفتن راندمان کاری هم است .

از این رو دستگاه های نظافت صنعتی که به طور کلی به دسته بندی های زیادی تقسیم می شوند می توانند مزیت های فراوانی برای ما داشته باشند ، از جمله صرفه جویی در زمان ، هزینه و انرژی . دستگاه های مبل شوی ،فرش و موکت شوی صنعتی از نمونه های این دستگاه های ذکر شده می باشند که در ابتدای مقاله به آن موارد ذکر شد.

مبل شوی صنعتی

وقتی از مبل شوی صنعتی حرف میزنیم ، در واقع در مورد چیزی صحبت می کنیم که با استفاده از قدرت مکش و پاشش آب و مواد شوینده به سطح مورد نظر . به طور همزمان عملیات شستشو و عملیات مکش و خشک کردن سطح مبل را انجام می دهد . این فرآیند توسط نازل های مخصوص مبلمان انجام می پذیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبل شوی صنعتی و شیوه شستشو توسط آنها با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید.

فرش شوی و موکت شوی صنعتی

فرش و موکت در محیط های خانگی، سالن های همایش، هتل ها و … یافت می شوند . تردد افراد ، ریخته شدن مایعات ، گرد و غبار، زباله و دیگر آلودگی ها می تواند سطح فرش و موکت را کثیف و غیر بهداشتی نماید . بنابراین نظافت و شستشوی آن ها می بایست در دوره های زمانی مشخص در دستور کار افراد قرار گیرد .
تجهیزات دستی و همچنین دستگاه های نظافتی چون مبل‌‌شوی و فرش‌ شوی راهکار های مختلف تمیز نمودن سطوح فرش و موکت و مبل می باشند .

خرید فرش شوی


برچسب ها: مبل شوی ,
[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]