نظافت مبلمان و صندلی های اداری به وسیله مبل شوی صنعتی

دوشنبه 2 بهمن 1396
12:38
شهابی

مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون محیط دارد. با توجه به میزان استفاده روزمره افراد از این وسیله در بسیاری از فضاهای اعم از منازل، مکان های اداری-تجاری و بسیاری از محیط های دیگر، انواع آلودگی ها سطح مبلمان را می پوشاند که این امر از زیبایی آن می کاهد و از جلوه بصری محیط می کاهد. در اینجا بحث نظافت و شستشوی بهینه مبلمان و چگونگی به انجام رساندن آن به میان می آید که بدون آسیب به بافت پارچه و برهم زدن شکل ظاهری مبل، کار نظافت به راحتی انجام شود.

در این مقاله نظافت بهینه مبلمان و چگونگی شستشوی آن با استفاده از دستگاه شستشوی مبل را مورد بررسی قرار می دهیم.

مبل-شوی

گرفتن گرد و غبار از روی سطح، پیش از انجام فرآیند شستشو

مبلمان و صندلی های اداری و خانگی به دلیل استفاده از انواع پارچه و الیاف مختلف، گرد و غبار و آلودگی ها را به خود جذب کرده که این امر باعث پوسیدگی و از بین رفتن الیاف بعد از گذشت زمان می شود. بدین منظور پیش از انجام عملیات شستشوی مبلمان باید گرد و غبار را از سطوح بیرون کشید تا نظافت بهتر و موثر تری حاصل شود.

شستشو و نظافت مبل با دستگاه شستشوی مبل

گاهی آلودگی ها به صورت تر بوده و با خشک شدن بر روی پارچه، لکه هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می دهند. از بین بردن این لکه ها تنها با شستشو امکان پذیر می باشد. هرچه عمر این لکه ها بیشتر شود و مدت زمانی که روی سطح باقی مانده باشند بیشتر شده باشد. نظافت آن به نسبت دشوار تر می شود.

با خرید مبل شوی براحتی با استفاده از نازل های مخصوص خود شستشوی مبلمان و صندلی ها را سهولت بخشید.

اساس کار و شیوه ی نظافت

دستگاه مبل شوی مجهز به دو مخزن آب تمیز و کثیف، موتور مکنده، خرطومی، نازل و کف ساز می باشد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که ابتدا آب و فوم مواد شوینده از طریق نازل مرتبط بر سطح مورد نظر پاشش می شود. آلودگی ها به حالت محلول در آب بر سطح قرار می گیرند و سپس موتور مکنده دستگاه تمام این آب آلوده و کثیفی های باقی مانده بر سطح مبل را مکش نموده و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

برخی از مزایای مبل شوی صنعتی

  1. کاربرد ویژه در محیط های مختلف
  2. سهولت در نظافت و شستشوی مبلمان
  3. تضمین سلامت افراد در ارتباط با سطح (کودکان و سالمندان)
  4. سهولت در جا به جایی و حمل و نقل

قیمت مبل شوی


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]