موارد موثر در خرید جاروبرقی صنعتی

دوشنبه 6 فروردين 1397
10:59
شهابی

در بسیاری از واحدهای صنعتی که تولید کننده و توزیع کننده انواع محصولات هستند به منظور بهبود وضعیت محیط کار از جنبه های مختلف و نیز افزایش سطح ایمنی و بهداشت، فعالیت های متعددی صورت می گیرد. یکی از روش های مؤثر برای فراهم نمودن شرایط مطلوب در محیط های صنعتی، استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی می باشد. امروزه دستگاه های جاروبرقی صنعتی گوناگونی طراحی و به بازار ارائه شده که قادر هستند انواع آلودگی های صنعتی از سبک ترین گرد و غبار تا سخت ترین مواد را جمع آوری کرده و به عنوان وسیله ای برای مکش و انتقال مواد فله ای مورد استفاده قرار بگیرد. جارو برقی صنعتی یک ابزار قدرتمند و در عین حال با قابلیت مانور بالا است و آلودگی های عمومی و خاص صنعتی را در هر نقطه از محیط با کیفیت کاملاً قابل قبول جمع آوری می کند.

دستگاه-جاروبرقی-صنعتی

موارد موثر در خرید جاروبرقی صنعتی :

1- وسعت محل: برای مکان هایی که وسعت خیلی زیادی ندارند می توان از جاروبرقی های تک موتوره و برای محیط هایی با وسعت بیشتر می توان از جاروبرقی های دو یا سه موتوره بهره برد. جاروبرقی های بزرگ تر با تعداد موتور بیشتر می تواند در مدت زمان کوتاه تری محیط را نظافت کند.

2- محیط نظافت : بسته به شرایط و محیط مورد نظافت باید در انتخاب جاروبرقی خود دقت کنید. اگر محیط شما بیمارستان یا اداره است . پس صدا برای شما از اهمیت خاصی برخوردار است . بدین منظور باید از جاروبرقی کم صداتری استفاده کنید.

3- نوع آلودگی مورد نظر : از برترین مزیت های جاروبرقی های صنعتی می توان به همه چیز خوار بودن آن ها اشاره کرد. این به بدین معنی است که هر چیزی که از لوله خرطومی آنها عبور کند را می توانند مکش نماید و به مخزن خود منتقل کنند. پس در این بخش به مشکل خاصی بر نخواهید خورد.

4- ساعات کاری استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی : همانطور که در بالا اشاره شد جاروبرقی ها دارای تعداد موتور های متفاوتی هستند که عموماً از یک تا سه موتور دارند. برای محیط هایی که نیاز است به مدت طولانی از جاروبرقی استفاده کنند مانند مساجد بزرگ و کارخانه ها می توان از قابلیت استفاده از هر یک از موتور های دستگاه به صورت جدا گانه بهره برد. شیوه کار به این صورت است که موتور اول دستگاه تا زمان گرم شدن و بالا رفتن حرارت موتور خود فعالیت میکند و بعد از آن، موتور اول خاموش شده و تا زمان استراحت و خنک شدن موتور اول می توان موتور دوم یا سوم را بکار گرفت. حتی ویژگی استفاده همزمان از همه ی موتور ها نیز برای بعضی از این جارو ها وجود دارد که قدرت مکش را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

5- قدرت مانور پذیری دستگاه : این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید می شوند که برای محیط های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا اگر محیط شما در چند طبقه می باشد و آسانسور نیز در دسترس نیست . سعی کنید از نمونه های سبک تر با قابلیت انعطاف و حمل آسان تر استفاده کنید. جاروبرقی های نیمه صنعتی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

6- اپراتور و نیروی انسانی : شخصی که برای استفاده از دستگاه در نظر گرفته شده نیز می تواند در انتخاب جاروبرقی مناسب تاثیر گذار باشد. تحصیلات و میزان سواد و تجربه می تواند تاثیر به سزایی در افزایش راندمان کاری و پایین آوردن هزینه های جانبی در فرایند نظافت بشود. (دستگاه های اتوماتیک و مکانیکی از مواردی است که تحصیلات اپراتور در انتخاب بین این رو موثر می باشد)

7- خدمات پس از فروش : در نظر داشته باشید که هر دستگاه نظافت صنعتی باید دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد. خرابی احتمالی یا آموزش شیوه استفاده از دستگاه های تمام صنعتی از جمله مواردی هستند که باید قبل از خرید دستگاه مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها: جاروبرقی صنعتی ,
[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]