انواع جاروبرقی سطلی - بخش اول

دوشنبه 27 آذر 1396
12:17
شهابی

از جمله پر کاربرد ترین دستگاه های نظافتی می توان به دستگاه جاروبرقی سطلی اشاره کرد. دستگاه های مکنده در انواع مختلف و به منظور استفاده در محیط های متفاوت طراحی و ساخته می شوند. از نظر نوع کاربرد جاروبرقی آب و خاک، مکنده خاک (هتلی)، مکنده دائم کار و جارو برقی ضد انفجار از مهم ترین آن ها می باشد. از نظر بدنه نیز جاروبرقی سطلی از پرکاربرترین انواع این دستگاه نظافتی می باشد.
کارچر آلمان نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده های انواع دستگاه نظافت صنعتی نیز انواع مختلف این محصولات از جمله جاروبرقی سطلی را در حجم انبوه تولید و روانه بازارهای جهانی می کند. در بخش پایینی شما با انواع جاروبرقی سطلی کمپانی کارچر آلمان آشنا می شوید.

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1 کمپانی KARCHER آلمان از نوع تر و خشک این کمپانی شهیر آلمانی است. حجم مخزن زباله این مکنده صنعتی 27 لیتری بوده و دارای دو نوع بدنه می باشد. ( بدنه فلزی و بدنه فایبرگلاس ) . این مکنده آب و خاک کمپانی KARCHER آلمان دارای ویژگی هایی از قبیل: وزن سبک، طراحی ارگونومیک، حمل و نقل ساده، فیلتر کارتریجی و … می باشد. از لحاظ مشخصات فنی این محصول دارای توان موتور 1380 وات و توان مکش 200 mbar است. همچنین لوله مکش این محصول از نوع استیل است.

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1 کمپانی KARCHER آلمان از مکنده های نوع آب و خاک این کمپانی می باشد. اگر بخواهیم از ویژگی های این دستگاه بگوییم می توان به ابعاد مناسب و بدنه محکم این محصول اشاره کرد. بدنه این محصول از جنس استیل بوده که در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد. این دستگاه مکنده سطلی یا وکیوم دارای موتوری با قدرت 1?5 کیلو وات بوده که قابلیت جمع آوری زباله تر و خشک را دارا می باشد. حجم مخزن زباله دستگاه جاروبرقی سطلی38 لیتر بوده و توان مکش دستگاه 227 mbar است.

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3 کمپانی KARCHER آلمان از مکنده های قدرتمند و پرفروش شرکت معتبر آلمانی است. این وکیوم قدرتمند دارای 3 موتور بوده و توان هر یک از موتورها 1200 وات می باشد که در مجموع 3600 وات یا 3?6 کیلو وات می شود. محصول در صنایع گوناگون و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. حجم مخزن زباله این دستگاه 70 لیتری بوده و بدنه آن از جنس پلی اتیلن محکم و مقاوم می باشد. چرخ های روان مکنده صنعتی توانایی مانور بالا وکیوم در محیط های گوناگون را به دستگاه می دهد. در صورت نیاز با نظافت با قدرت مکش بالا بایستی هر سه موتور محصول روشن شود و در غیر این صورت می تواند به دلخواه یک یا دو موتور را بسته به شرایط محیط استفاده نمایید. توان مکش این مدل ز جاروبرقی سطلی کمپانی KARCHER آلمان 208 mbar بوده و حداکثر سطح صدای دستگاه 79 db است. تجهیزات همراه این محصول خرطومی تخلیه 4 متری و نازل کف آب و خاک 400 میلیمتری است.

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3

جاروبرقی سطلی دو موتوره مدل NT 90/2

دستگاه مکنده سطلی مدل NT 90/2 کمپانی KARCHER آلمان از دستگاه های دو موتوره این کمپانی معروف و موفق است. این مکنده سطلی قدرتمند دارای حجم مخزن زباله بزرگ 90 لیتری است. مکنده صنعتی مدل NT 90/2 کارچر آلمان به شکل کاملاً ارگونومیک و استاندارد طراحی شده و دارای چرخ های مناسب و روان برای جابجایی یا حمل و نقل بسیار راحت دستگاه می باشد. این دستگاهجاروبرقی سطلی دارای خرطومی برای تخلیه مخزن و با توان مکش 225 mbar است. توان موتور این محصول نیز 2/3 کیلو وات یا 2300 است. از جمله تجهیزاتی که همراه این مکنده دو موتوره ارائه می شود می توان به مواردی از جمله: لوله مکش استیل، نازل گوشه، فیلتر کارتریجی، خرطومی نخلیه 2?5 متری و نازل کف اب و خاک 360 میلیمتری اشاره نمود.

جاروبرقی سطلی دو موتوره مدل NT 90/2


برچسب ها: جاروبرقی سطلی ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]