واترجت های سری HD کارچر

دوشنبه 27 شهريور 1396
9:38
شهابی

شرکت کارچر آلمان با شناخت کامل و جامع خود از صنایع مختلف و نیاز های نظافتی آنان سعی در ارائه دستگاه هایی دارد که حداکثر کارایی را داشته باشند.در این نوشتار کوتاه اطلاعات مختصری درباره واتر جت های سری HD کارچر آلمان ارائه می شود.

ویژگی های طراحی واترجت ها

واترجت آب سرد سریHD کارچر با طراحی جدید و بسیار کارامد خود سطح نوینی از کارایی را ارائه می دهند.پمپ های با تکنولوژی جدید،فیلتراسیون آب،صرفه جویی در مصرف آب و همچنین طراحی ارگونومیک و ساده واتر جت سری HD از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد.

واترجت

پمپ های نوین واترجت

از معضلات جدی که معمولا در محیط های صنعتی و در کار با دستگاه های مختلف وجود دارد،نفوذ گرد و خاک و آسیب رسیدن به پمپ می باشد،از همین روی پمپ واترجت های سری HD به شکلی طراحی و ساخته شده است که از نفوذ گرد و خاک به درون آن جلوگیری شود. همچنین سیستمی مناسب جهت جلوگیری از رسیدن حباب به پمپ (کاویتاسیون)که باعث آسیب دیدن پمپ می شود،در این دستگاه تعبیه شده است.

تفنگی ارگونومیک و با کارایی بالا

تفنگی دستگاه های واترجت صنعتی از مهمترین اجزاء آن می باشد.زیرا اپراتور به شکل پیوسته و گاها برای زمان های طولانی با آن کار خواهد کرد.به همین دلیل تفنگی های جدیدی که karcher آلمان که برای واتر جت های سری HD خود طراحی کرده است،بسیار سبک و مناسب برای کار کردن طولانی مدت می باشد.این تفنگی ها به گونه ای طراحی شده است که با برداشتن فشار از روی تفنگی کارواش صنعتی فشار آب درون شلنگ قطع می شود.

وزن کم به منظور سهولت در جابجایی

در محل های صنعتی نیاز به جابجایی دستگاه ها امری همیشگی و طبیعی می باشد. اما این موضوع معمولا جزو مشکلات دستگاه ها به حساب می آید. به منظور پاسخگویی به این نیازها واتر جت های کارچر با وزن حداقلی و چرخ های مناسب و روان طراحی و ساخته شده اند.ابعاد این محصولات نیز کاملا مناسب و برای جابجایی آسان طراحی شده است.



[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]