کاربردهای مختلف واترجت

دوشنبه 3 مهر 1396
12:31
شهابی

داشتن یک حیاط بزرگ بسیار دل نشین می باشد چراکه می توانید هر زمان که می خواهید ماشین خود را بشویید یا بر روی آن کار کنید، آتشی روشن کرده و مشغول کباب کردن شوید و در کنار دوستان خود اوقات خوشی را رقم بزنید. با ساخت یک عرشه یا یک سطح مسطح می توانید آن را دل نشین تر نیز کنید.یکی از ایرادات و مشکلات وارد بر این موضوع تمیز کردن و پاک سازی محیط پس از این گونه تفریح ها می باشد.
در این بین برخی لکه ها بسیار غلیظ بوده و با هر میزان تلاش و ماده شوینده نیز قابل رفع نمی باشند. بدین دلیل شما نیاز خواهید داشت که یک واترجت برای این منظور تهیه کنید.

واترجت


این وسیله نه تنها باعث می شود به راحتی از شر لکه های غلیظ رهایی یابید بلکه این کار را در کسری از زمان مورد نیاز برای پاکسازی دستی انجام می دهد. کار با این وسیله خیلی راحت بوده و به راحتی در یک کتابچه کوچک قابل توضیح و تشریح می باشد. به برخی از این موارد نگاهی خواهیم انداخت:

چگونگی شستشوی اجاق کباب پز با دستگاه واترجت

من علاقه مند به استفاده از کباب پز خود هستم ولی تمیز کردن آن پس از استفاده دقیقا به همان اندازه خسته کننده می باشد. خلاص شدن از تمام روغن و چربی های سوخته شده بر سطح و عمق کباب پز به یک کابوس شبانه برای من تبدیل شده است. هنگامیکه یک واترجت خریدم، تمام ماجرا تغییر کرد.
ساده ترین روش ممکن برای تمیز کردن کباب پز بود. ولی چند نکته قبل از شستن کباب پز با این دستگاه وجود دارد که باید رعایت شود. بر اساس نوع کباب پز شما، ابتدا باید منبع برق یا گاز طبیعی تغذیه کننده آن را جدا کنید.
تمیز کاری چربی ها و روغن های کم غلظت را با زاویه 45 نوک نازل واترجت انجام دهید و حتی توصیه می شود از یک مایع ضد چربی قوی برای این کار استفاده کنید. در ابتدا به مدت 5 دقیقه به محلول ضد چربی فرصت دهید که بر روی سطوح قرار گیرد و کار خود را انجام دهد، سپس نازل را با زاویه 15 درجه به منظور زدودن چربی های قوی تر بر روی سطح اسپری کنید. پس از اینکه از شر دود و چرک رهایی یافتید، نازل واترجت را با زاویه 45 درجه به منظور شستشوی کباب پز مورد استفاده قرار دهید.

چگونگی شستشوی خودرو با دستگاه واترجت

زمانی که ازدستگاه واترجت برای شستشوی خودرو استفاده می کنید ابتدا فقط از آب بدون هیچ افزودنی دیگر به منظور زدودن گرد و غبار و گل و لای استفاده کنید. پس از آن می توانید به طور دستی و بر اساس روش مصرف شوینده، مقداری شوینده به آن اضافه کنید. سپس از واترجت در فشار پایین برای آب کشیدن ماده شوینده بهره بگیرید. همچنین همیشه به یاد داشته باشید که زیر خودرو را نیز مورد شستشو قرار دهید.

چگونگی شستشوی سطوح چوبی با واترجت

شما همچنین می توانید سطوح چوبی را با دستگاه واترجت بشویید که شامل: کف های چوبی، نمای جانبی، پله ها، حصار چوبی و حتی مبلمان چوبی در فضای باز می باشد. فقط به یاد داشته باشید که از نازل کم فشار برای این اقلام بهره بگیرید چراکه که نازل های پرفشار به قدری قوی هستند که باعث آسیب رساندن به چوب می شوند.
همچنین نفوذ آب با فشار بالا به بافت چوب باعث خم شدگی، شکاف و فاسد شدن چوب می شوند. به همین دلیل هیچ گاه در مواقع شستشوی سطوح چوبی نباید به طور همزمان از دستگاه های واترجت به همراه ماده شوینده استفاده کنید.

چگونگی شستشوی فلز با واترجت

شما از تمام مزایای دستگاه واترجت خود برای شستشوی سطوح فلزی خود بهره خواهید برد. شما در کنار استفاده از این دستگاه برای اجاق کباب پز می توانید برای تمیزکاری انواع مختلف سطوح فلزی اعم از حصار فلزی، سقف های فلزی، سیستم های زهکشی و هر چیز فلزی دیگری با استفاده از نازل های پرفشار بهره ببرید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که بیش از حد دستگاه واترجت را به سطح مورد نظر نزدیک نکنید چرا که ممکن است منجر به ایجاد سایش و خراش بر روی آن شود.

چگونگی شستشوی سطوح بتنی و آجری با واترجت

تمیزکاری کف گاراژ، معبرهای آجری و بتنی اغلب کار سختی می باشد. پاکسازی روغن و چربی های غلیظ از این سطوح با استفاده از نازل پر فشار به کمک ماده شوینده امروزه امکان پذیر می باشد. معمولا رشد گیاهان در بین آجرها در حیاط برای من آزاردهنده می باشد.

کاربردهای دیگر
اگر شما یک قایق داشته باشید قطعا از مشکلات مربوط به نگه داری و تمیزکاری آن باخبر خواهید بود. همچنین به علت اینکه معمولا قایق ها از قطعات مختلف فلزی، چوبی، شیشه ای، فایبرگلاس ساخته شده اند به منظور تمیزکاری آنها به یک دستگاه شوینده انعطاف پذیر با تنوع بالا مانند دستگاههای واترجت نیاز خواهید داشت که برای تمیزکاری سطوح مختلف مناسب باشد. اگر شما یک استخر یا جکوزی دارید نیز این دستگاه به علت تولید اب گرم و بخار، گزینه بسیار خوبی برای تمیزکاری این محل ها می باشد. با استفاده از این دستگاه از ایجاد جلبک و باکتری بر روی سطوح در امان خواهید بود و سطوح مورد نظر عاری از میکروب می باشند.

خلاصه
همانطور که می بینید، شما از دستگاههای واترجت برای تمیزکاری تمام موارد بالا می توانید استفاده کنید. همچنین دیوارهای گچی، کف سازی ها به همراه سایر وسایل خانه شما با این دستگاه قابلیت پاکسازی دارند. فقط باید مراقب باشید که از فشار مناسب برای نازل بهره بگیرید.


برچسب ها: واترجت ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واترجت صنعتی ، کارواش صنعتی و دستگاه فشار قوی آب KARCHER است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]